Gästrum?!

Varför ska vi offra vårt lilla gästrum till gästrum när det knappt är någon som sover där? Tro sängen användes senast på vilmas dop när mon kära vän Annelie sov där och innan det kommer jag inte ens ihåg...

Tror nog en del av vilmas saker hade gjort sig bra i ett eget rum och sen menar jag inte att hon ska leka där, utan att vi/hon kan plocka ut det hon vill, men vi kan oxå kunna stänga dörren till kaoset när man inte orkar se alla saker huller om buller:))

Här är vilmas hörn i vardagsrummet och då saknas ändå dockor och dockvagn...

 
Tycker själv jag låter dom en bitter F... Just nu men det är inte min mening:) trivs som fisken i vattnet men det är väl klart att mer än tio extra kilon får än att känna sig lite trött och hjälplös ibland:)) å lite extra hormoner på det... 
Med Vilma i magen sprutade tårarna för minsta lilla men den här gången har jag nog bara gråtit en gång... Är det ett tecken på att det är en liten prins i magen kanske? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0