Åter igen...

Har jag och vilmisen haft en fullspäckad dag:) vi började dagen med att göra Valbo där vi bland annat handlade klart de sista och egentligen första julklapparna. Dagens shoppingmål var dock en ny micro så även en sådan fick följa med hem. Den är nu på plats, lite större, lite klumpigare och svart... Hur tänkte jag?! Men efter mitt slit att bara få upp den ur kartongen går den nig dessvärre inte ens att byta:S kartongen är helt demolerad och jag har lite Int i ryggen...


Så den här klumpedunsen får nu pryda vårt hem tills den oxå lämnar in:)
Vilma fick ju sin välling och det var huvudsaken:) 

Efter vår lilla tripp till Valbo kom Sofie hit och åt lunch. Vilma fick sin julklapp från henne och Micke eftersom vi inte hinner se varandra innan och paketen var alldeles för stor att ta med...  Hon älskar den och har lekt med den jättebra! Mycket bra köp, men dom kommer få igen den dagen dom får barn för den låter hela tiden:))



 
Oj oj tror bestämt vilmas strumpor blev lite skitiga när vi tappade skon utanför media markt... Och dålig mamma som jag är glömde jag av det och stackarn har gått med dom hela dagen:(

Efter lunch tog vi en promenad och jag gjorde lite ärenden. Lite mysig kvalitetstid helt enkel:)

Det hann bara ätas mellis här hemma sen innan det var dags för ett fika besök med tjejerna på hansens. Gott och trevligt. Jag hade förmodligen lever ett lite lugnare liv om jag och Vilma varit kvar i Moskva när D åkte på turné men vi hade nog oxå haft det väldigt mycket tråkigare...

Nu sover iallafall mitt lilla hjärta och jag ska försöka städa efter dagens lek å stök här hemma. Det ligger skor och saker överallt... Men som min käre sambo säger -det är bara å leva med det eller sda hela tiden å må dåligt... Så idag valde jag att behålla stöket och ta tar tag i det nu istället. Jag borde även hinna packa om lite inför torsdag. Men det tar jag i morgon....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0