Äntligen med internet igen::)

Tänk att fyra dagar utan internet har gått och vi har överlevt ganska bra iallafall:) ingen kontakt med omvärlden dock då både tv å telefon går över nätet om man då inte vill betala ca 70 kr minuten för att ringa...

Jag är iallafall grymt imponerad av min käre sambo som ringde till företaget vi har internet av och förklarade vårt problem och bestämde tid för ett hembesök. Trodde aldrig de skulle komma men helt i utsatt tid ringde de på dörren och löste vårt problem:)) det kallar jag servis av dom och att jag har världens bästa sambo. Själv stod jag som ett fån och fattade nada... 

Vintern har iallafall kommit till Moskva och Vilma verkar älska det( jag kan inte påstå att jag älskar det lika mycket)....



Vilma har invigt sitt underställ som hon fick av familjen Mossberg när hon fyllde år:)




Igår fixade vi adventsfika med glögg, inte riktigt som hemma men nästan:)


Vilma har börjat att vilka ha skor på sig inomhus, helst ska hon byta flera gånger oxå... Inte nog med att hon är en väsktjej hon är även en skotjej:)




Äter själv gör hon bättre och bättre:)





Skulle försöka få mig och Vilma på kort i aphuset, det gick inget vidare då Vilma ville ner och leka istället:)




Mys med pappa i aphuset


Och då bjöds det på smoothis :)


Vilma passade på och köra hästarna...




Nu ska vi kolla på biet Maja innan det är dags för nattning och vårt lilla busfrö...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0