Varmt

Vilka dagar vi haft den här sommaren, eller ska jag säga veckor, eller månader??!! Den här sommaren har varit för bra för att vara sann!
Massor av goda nyheter har den kommit med oxå:)

Ikväll har vi iallafall bara varit en sväng i lekparken så Vilma fick leka av sig lite med de andra barnen. Det är så roligt att se hur hon tar för sig mer och mer för varje dag:)

Just de, hjärtat fick inte bara en ny klocka utan jag fick en ny telefon oxå:)) en riktig heting med massor av finesser så som det gamla heliga spelet snake så nu vet jag vad som finns å göra när D är borta och Vilma sover:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0