Fika med familjen hellmyrs

Idag har jag lyckats bli utskälld av en ryss... Jag som tycker att alla här är så vänliga när jag kommer med barnvagnen. De springer för att öppna dörrar för oss, ler, hälsar och pratar massor med ryska som jag tyvärr inte förstår men inte slutar de prata för det:)

Men idag va det andra bullar!!! Ryssen var tokig för att jag gick med barnvagnen där han cyklade( det var massor fler som gick där med och utan barnvagnar) han skällde nog först i tre minuter på ryska innan han tog sig tid att lyssna när jag sa att jag inte förstod ryska och att han fick ta det på engelska om han ville att jag skulle förstå. Då tokskällde han på engelska istället å visst jag förstod att han bara var rädd att köra på oss när han cykla över 50km i timmen... Men va 17.... Det finns ju broms å ingen annan verkar ju klaga försökte jag snällt förklara. Till slut gav jag upp, kollade dumförklarande på honom å gick! IDIOT!!!!

På eftermiddagen kom iallafall familjen Hellmyrs hit på fika. Trevligt med lite sällskap och barnen fick leka både inne och ute. Vilma vart helnöjd och somnade som en stock när det gått:)

Nu ligger vi bara och strökollar på VM...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0