Det verkar bli en varm dag i dag oxå:)

Solen lyser och jag å vilmisen leker lite innan det är dags för lite vila.

Igår när jag var ute å gick slog det mig igen hur bra vi har det:) och vilka äventyr vi får vara med oss som jag inte ens kunnat drömma om innan det blev verklighet att D skulle spela här borta.

I år känns allt så mycket bättre. Jag ser egentligen inte svårigheterna i någonting utan tänker bara på det positiva. Vi får ju som jag skrivit här många gånger tidigare så mycket mer tid tillsammans. Hade D spelat hemma skulle han iallafall jobba, jag skulle jobba/plugga och vilmisen skulle gå på dagis å om hon är vaken länge kanske få en skymt av pappa sin innan det är puss å godnatt...

Så varför inte bara njuta i nuet och inte tänka så mycket på framtiden. Jag är inte främmande för en säsong till här även om jag gärna vill hitta vårt drömhus(vart det än blir) bara vi får vara tillsammans<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0