Svärpäron

När jag och vilmisen kom till Uppsala stod lunchen på bordet. Ost och skinkpaj som var supergod. Efter lunch kom Lotta för att hämta listerna och vilmisen fick en ny cool jacka/tröja:)

På eftermiddagen trotsade jag och svärmor det hemska vädret. Det blev en liten löprunda för mig och promenad för svärmor med Vilma:) för att inte tränat något nämnvärt är jag nöjd med tiden:) kroppen är ju inte riktigt som förr;)

Till middag blev det räkmacka till förrätt och kycklinggryta till varmrätt, desserten fick vänta till nu framför tv:n

Nu är det snart dags för Sessans nattkrubb och för oss att krypa ner i sängennatti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0