Nöjd:)

När vår älskade dotter för en gång skull ville somna i tid efter vårt söndagsmys passade jag på att tvätta, plugga, ha sms sm med min favvo jessan, prata med älsklingen och shoppa loss på nätet:)

Älsklingen säger att något positivt med att han är borta är att det borde bli mindre tvätt... Och svaret är JA, den blir mindre i storlek iallafall;)

En uppgift i skolan blev nästan klar och jag hoppas på att slutföra den i morgon:)

Shoppingen var bara till sessan å lite till mig:) en åkpåse till vintern och en skötväska att byta med. Hoppas sakerna kommer innan hjärtat kommer hem så han kan godkänna:)

Nu är det kvällskrubb som gäller för sessan, sen bums i säng



Kommentarer
Jessica

Haha Daniel kommer inte ha nå val, du har ju redan bestämt att Vilma ska glida som en riktig prinsessa genom viken hela vintern! 💗

2012-09-24 @ 12:14:51
Maja

Hihi han lät faktiskt nöjd när jag pratade med honom:) dom kommer bli sötas våra små sessor

2012-09-24 @ 15:30:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0