Morgonmys

Efter En god hotellfrukost ligger jag och vilmisen och väntar på att hjärtat ska komma tillbaka från sjukhuset.

När han kommer är iallafall planen att gå till polisen och göra pass till vår lilla sessa. Tydligen behöver vi två vittnen som kan styrka att det är vårt barn, kanske inte helt ologiskt när man tänker efter. Annars hade vi ju bara kunnat ta ett barn...

Efter lunch kommer Sofie hit oxå. Mys!!! Jag är verkligen lyckligt lottad som har vänner som ställer upp i vått och torrt, vad hade jag gjort utan er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0