Kärlek

För några timmar har familjen varit hel igen. Vilma har varit hos sin pappa massor och på kvällen somnade Jon tryggt i hans famn.

För övrigt hände en hel del på den korta tid efter att jag hämtar honom både på gott och ont...

Jag tankade innan jag åkte och med alla tankar på att vi snart skulle ses la jag plånboken på taket och körde:( upptäckten gjorde vi när vi var tillbaka i viken och skulle handla fika. Då var det bara att vända för att se om den låg någonstans mellan hagaström och gävlebro, men tyvärr utan resultat:(

Men turen var på min sida:) när vi efter sökandet kom hem och fikade ringde en kvinna och sa att hon hittat plånboken på riks 80:) fantastiskt:) vi köpte en fin blomma till henne som tack och jag var en väldigt glad tjej igen även om det inte jorden gått under om den hade varit borta för gott.

Vi hann även med en promenad och lagade middag ihop. Det blev något så lätt som hemmagjord potatismos och falukorv för det hade hjärtat längtat efter.

Annars bestod kvällen mest av massor med mys och kärlek



Kommentarer
Jessica

E de okey att ja gråter en skvätt när ja ser lyckan hos dina två hjärtan 

2012-09-06 @ 08:17:04
Maja

 jag fällde oxå några tårar

2012-09-06 @ 22:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0