Härligt höstväder:)

Nu är det höst, tråkigt men sant! Vart tog sommaren vägen kan man undra. Tänkte börja kolla på resor till våren nu och drömma mig bort mina enda krav är hyfsat varmt och att vår lilla familj får vara tillsammans

Idag har jag hunnit med tråkigheter som att betala räkningar och fixat med saker som rör skolan.

På eftermiddagen blev det en prommis med mallan:) mysigt!
Som avslutades med matlagning så nu har jag iallafall tre matlådor till veckan:)

Nu sitter jag och vilmisen och kollar på IFK-Gais:) hon tycker matchen är sådär och pratar mest hela tiden och mitt hjärta bara smälter! Goa unge, jag älskar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0