Gofika

Började dagen med att se stensätra slå ik huge2 med 3-1... Nu ska det mycket till för att dom inte ska vinna serien:) och i morgon ska jag och Elina försöka vara med och bidra med lite rutin i b-laget mot huge3:) mer info i morgon om matchformen som inte existerar.

På eftermiddagen bjöds det på gofika hos Marie med Tessan och Malin plus alla barn:) vilmisen tyckte det var för mycket spännande att kolla på där så sova var inte att tänka på så jag misstänker att jag kommer ha en trött tjej här hemma ikväll...

Avslutade utflykten med att hälsa på Sofie som jobbade. Tyckte hon behövde en liten paus



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0