En vecka kvar

Har haft en underbar slappardag i drälinge. Jag och vilmisen har blivit bortskämda. Maten har stått på bordet när jag varit hungrig, bilen har bytt färg från grå till vit;) jag hat fått lite egentid och mycket mer.

Glömde nästan bort att vilmisen premiärsatt hoppgungan:) och att hon blev hela tre månader idagvår älskade unge

Nu är vi hemma igen. Vi stannade till på kvällsfika hos Malin P och hämtade de fina halsbanden jag beställt så nu längtar jag ännu mer till Älsklingen kommer hem så han kan få sitt. Tänk att det va två hela veckor sedan han åkte...
Men nu är det ynka en vecka kvar, Sen får vi kramas 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0