Sorry...

Idag har jag inte hunnit blogga alls, fullt upp helt enkelt.
Förmiddagen startades med en promenad med mallan:) som efterföljdes av lunch medan lillhjärtat sov på balkongen.

Efter lunch hade jag i uppdrag att köpa en ny dator:) var först på Elgiganten utan lycka men på media markt fanns den. Måste erkänna att små korta ärenden var lite lättare förr... Hann även springa in på Valbo och köpa vitaminer till Sofie( sådana ärenden är hon alltid värd).

Efter vår lilla shoppingtur åkte vi ut till Micke och Sofie:) vi fikade först lite och pratade och sist men inte minst när Micke kom hem från träningen blev det middag. Lasagne som är så gott! Vi var nog lika hungriga alla tre:))
Tack för maten:)) jag å vilmisen blir så bortskämda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0