Sömn

Inatt har Vilma absolut sovit bättre och jag håller de tummar jag har på att hon kommer somna om nu.

Inatt har vilmisen fått testa för första gången att sova utan babynestet i vaggan och det har gått bra, peppar, peppar... Vår lilla tjej håller på att bli en stor tjej

Mitt stora hjärta sover hemma i natt oxå så för han och hennes skull hade det varit toppen med någon timme bra sömn till. Iallafall till 07.15 då klockan ringer och han ska åka in till Gävle för hotellfrukost.

Måste erkänna att jag är lite avis. Hotell frukosten på winn är ju fantastisk. Vi åt där bland annat efter ultraljudet
Dom har både pannkakor och våfflor... Men han äter väl inte det innan match iallafall även om han är värd det...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0