Skola

I morgon eller rättare sagt senare idag väntar en heldag i skolan. Klockan står på 07.00. 08.30-16.30 är en lång dag med liten bebis:( tur att Sofie vill hjälpa till några timmar. Tack snälla

I morgon har vi redovisning av en märklig uppgift, har ingen aning om vad den har att göra med utbildningen , men uppgiften är gjord och det är bara att redovisa den och se glad ut.

På torsdag går jag oxå heldag i skolan och det stora arbetet om algebra ska redovisas innan det är dags för kursintro av nya kursen men sen äntligen är det dags att åka till Uppsala. Hjärtats mamma och pappa har lovat att köra oss till Arlanda på fredag.

Nu är det verkligen nära. Packningen är relativt klar. Bara lite skor och saker som är i tvätten som ska i. Dock ser det ut som ett bombnedslag hemma så morgondagens projekt är plugg och städ:)) så nu ska jag drömma mig bort och hoppas att jag vaknar som bläckfisk i morgon....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0