Skola dag 2...

Efter en heldag i skolan är kropp och knopp helst slut:( säkerhetstest och laborationer avklarade. Min kärs bror tog hand om Vilma och tur var nog det för jag själv var i upplösningstillstånd... Tänker aldrig mer utsätta mig själv för något liknande efter den här terminen. Jag är bara människa, ingen robot!!!!

På eftermiddagen fick min bror även sällskap av min kära vän Sofie som visade honom staden. Känner mig som en dålig mamma och en dålig blivande mattelärare! Ingen kul kombination vill jag lova:(

Ne nu ska jag rycka upp mig och beställa pizza! :)



Kommentarer
Annelie

Maja du är ingen dålig mamma! Eller dålig mattelärare, du är en modern mamma som klarar allt, glöm inte det. Din dotter är säkert jätte nöjd med att bekanta sig med lite nya människor, lik sin mamma skulle jag vilja säga ;)
Puss och kram och hälsa bror din :)

2012-10-05 @ 20:58:23
Annelie

Maja du är ingen dålig mamma! Eller dålig mattelärare, du är en modern mamma som klarar allt, glöm inte det. Din dotter är säkert jätte nöjd med att bekanta sig med lite nya människor, lik sin mamma skulle jag vilja säga ;)
Puss och kram och hälsa bror din :)

2012-10-05 @ 21:04:51
Maja

Tack vännen !!! Det värmde<3Saknar dig<3 brollan hälsar tillbaka:) kram

2012-10-05 @ 21:35:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0