Klarvaken...

Kul att jag legat klar vaken sen 05.15 och funderat på redovisningen vi ska ha idag på morgonen... Jag har dessutom inte kunnat somna om för att vissa delar på kroppen känns som sprängballonger:S och nu klockan 05.56 har inte sessan givit några tecken på att vakna. Ska detta bli första gången hon sover en hel natt?! Eller ialllafall från 10- 07... 06.30 ringer min klocka och då är det bara och kliva upp och fixa frukost och göra iordning sig och förhoppningsvis hinner jag göra det innan hon borde vakna vrålhungrig. Men förmodligen är det ett önsketänkande.

Ne förresten jag ger upp... Nu är det uppstigning som gäller för mig. Jag ska slänga in en sista tvätt med vilmakläder och sen äta en god frukost i lugn och ro, dricka kaffe och läsa tidningen i lugn och ro.

1 natt kvar, sen är vi i Moskva!!!!!! Lovely!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0