En lång dag...

Redovisningen gick mycket bättre än förväntat vilket var väldigt skönt. Dagen i skolan blev dock väldigt lång och när klockan började närma sig 16.30 gav jag och vilmisen upp. Inte många minuter senare kom josse:) korvstoppning delux kan man säga att det var i mitt huvud...

När vi väl kom hem åkte vi till Konsum och hämtade vilmisens paket från mormor och morfar. Det var en superfin overall som hon ska ha i Ryssland men med vet i katten om jag tänker lämna den där för Vilma verkade tycka om den trots att den var lite stor:)

På Konsum träffade vi även Charlotta en snabbis innan det var dags att åka hem och packa det sista innan det var dags att bege sig mot Uppsala.
Medan jag packade in allt i bilen toksnöade det för första gången i år... Brrr..
Väl i Uppsala möttes jag av dukat bord. Lax med ris, sås och sallad:) mums fillibabba:)

Vi hann även med bad för vilmisen och hon verkligen älskar badkar. Så när vi kommer hem då är det bara att boka babysim:)

Nu är det natti natti här..mina ögon går i kors...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0