Äntligen

Jag och lillebror åt en lång frukost och pratade massor innan han åkte tillbaka till Göteborg. Vi har haft det väldigt mysigt några dagar och jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.

Vid två tiden fick vi äntligen hämta hjärtat i Gävle och familjen är hel igen en helt underbar känsla. Både jag och vilmisen blev bortskämda med presenter och kärlek.

Vi har egentligen inte gjort mycket mer än att myst och jag hoppas det blir mycket av den varan de här dagarna.

Nu kollar vi på Zlatan och sen blir det bums i säng. Vilmisen somnade gott med flodkon;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0