Älskade lillebror...

Efter skolan blev det en skön promenad i de fina höstvädret. Vilma sov som den sessa hon är och jag å mallan fick prata av oss:)

När vi kom hem dröjde det inte många minuter innan min lillebror knackade på dörren. Han fick ett ryck och kom hit vilket vi uppskattar väldigt mycket. Han stannar till på söndag och tills dess ska vi hinna med mycket bus. I morgon får han ta första passet i skolan med vilmisen och Sofie kommer och är barnvakt åt dom båda efter lunch;)

Jag är verkligen lyckligt lottad som har så många goa människor runt omkring mig...

Nu är det snart natti natti för i morgon väntar åter igen en lång dag i skolan
med både säkerhetstest och redovisningar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0