10 dagar...

Idag har det som vanligt när hjärtat åkt blivit lite krockodiltårar på kinderna, men detta avsked var det lättaste än så länge. Kanske för att jag vet att det bara är 10 dagar tills vi får ses igen, 10 dagar till jag och vilmisen ska göra vår första resa till Moskva. Sjuk spännande ska det bli och jag längtar verkligen efter att se hur han har det där och få lite vardag med vår lilla familj. För just nu är det inte mycket av den varan...

Vi började dagen med frukost, D hade då varit ute med Vilma så hon sov sött på balkongen.

Lunchen för dagen åt vi på östens pärla. Buffé med både kinamat och sushi, precis vad jag önskade... För att sen lämna älsklingen vid stationen... Som plåster på såren åkte jag och köpte två nya blommor hem(Malin Arnells kommer bli lyrisk) hon hatar nämligen våra blommor:)

På kvällen kom tjejerna och förgyllde kvällen. Tack alla för att ni finns. Vi hade aldrig fixat det här utan alla Goa vänner som ställer upp för oss

Sverige lyckades även vända ett 4-0 underläge i Berlin.. Slutresultatet 4-4 måste vara en ganska stor skräll!

Nu väntar jag på att vilmisen ska inta kvällskrubbet och att älsklingen ska ringa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0