Utforskat området :)

Efter en natt med lite sömn för både mig och sessan blev det en promenad med frisk luft för oss medan hjärtat träna.

Vi hittade en genväg till arenan, så nu tar det mindre än en kvart att gå dit. Ungefär samma avstånd som hemma till Jernvallen.

På vår promenad mötte vi en massor av tränande människor och de flesta verkade vara elitidrottsmän och kvinnor. De var skidåkare, cyklister och löpare. De hade tränare med som filmade och gapade. De flesta höll mest till i backarna å jag lovar att jag inte velat byta. Backintervaller här vill jag inte ens utsätta min värsta ovän för. Högbos backar ligger i lä, eller de är nog lika branta men tre gånger längre:))

Solen har även tittat fram och det tackar jag för:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0