Mitt i natten..

Gårdagens inlägg blev ju sådär, kanske fick det någon att bli nyfiken...

Igår var det iallafall älsklingen som stod för middagen. Falukorv, pasta och Felix ketchup, precis som hemma och medan han fixad med maten drömde jag mig bort i husvärlden...


Den här gången måste jag höjt mina sambopoäng då jag hade resväskan full med saker till "oss". Det var två påsar kanelbullar, godis, kaffe, chokladkalendrar, smör, milda, ketchup, falukorv , osthyvel och en trådlös mus:) men vad gör man inte för den man älskar....

Denna kväll som många andra kvällar avslutade vi med snickersglass å götta:) smaskens!

Lilla Sofi hade även testat sin ena present hon fick av oss i vilmas gamla pyjamas. Tänk att vilmisen oxå varit så liten...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0