Godmorgon

Tidsomställningen är lättare för oss än för sessan har vi nu konstaterat. Hon låg och joddlade till kl 01 medan vi var helt slut. Men om hon sov väldigt bra mellan kl 8 och 23 så vi trodde att hon bara skulle äta och somna om, men så blev det inte.

Jag tog iallafall med hennes babyneste och det var ett smart drag. vi ser direkt hur trygg hon är i det och hon har sovit bättre nu än förra gången. Egentligen är det kanske lite tidigt att säga men vår magkänsla säger det iallafall.

Igår hade vi iallafall en riktig mysdag, promenad i solen, tacos, filmkväll, glass, godis och mycket annat.

Ska även erkänna att jag sov till kl 13.30 innan Vilma och hjärtat kom och väckte mig:)) det var behövligt kan jag säga!

Nu är det iallafall dags för en ny dag och nya möjligheter...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0