Fullt upp...

Idag är det åter igen späckat schema... Just nu äter vilmisen och när hon är klar ska vi ta en promenad i det fina vädret. Hjärtat har match ikväll och har därför morgonvärmning med laget någon timme nu innan de äter tillsammans för att sen få komma hem och vila lite. Då ska vi dock försöka göra nya passfoton till mig och Vilma. Vi tänkte inte på att ta med de gamla och ska visumen bli klara till den 23:e igen är det ett måste! Vimlas gamla passfoton
Förhoppningsvis går det fort så vi hinner komma hem och få lite mat i magen. Någon slags korvgryta har jag förberett nu på förmiddagen medan Vilma lekt
Innan hjärtat åkte till samlingen blev det som vanligt lite mysfrukost. Han förberedde allt medan jag tog en tupplur på soffan. Det gick dock ingen nöd på mina hjärtan då de fixade tillsammans i köket<3
Hon är bra go....
Vi avlutar med en trött tjej:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0