Farsdag

Idag bjöd jag å vilmisen hjärtat på farsdagsfrukost. Ägg å bacon bidde det. Förhoppningsvis står han sig på det för det är förmodligen det han får i magen innan det är dags för seriens andra omgång. Å givetvis ska vi dit och heja:)

Det här året som gått har verkligen varit helt underbart, att få äran att bli förälder är nog det bästa man kan vara med om...

Världens bästa pappas år har avlösts av framgångar, smguld, vmguld...mm
Och nu när det är klart vilka som är nominerade till årets idrottsman kan jag dela med mig av bandyförbundets fina ord om världens bästa pappa... Tur att han är på samling nu för han blir nog tokig att jag tagit med den...

Ett sort grattis till min egna pappa å alla andra pappor i världen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0