2 dagar...

Tiden har gått så hemskt fort :( och nu har vi bara två dagar kvar här. Det enda positiva med att tiden gått fort är att vi alla tre trivs. Skulle nog egentligen inte ens behöva åka hem... Saknar ju givetvis mina vänner, men lyckan att se mina två hjärtan tillsammans övervinner allt! Dock spelas inte serien här på samma sätt som hemma... Oftast spelar de tre hemma matcher, följt av tre borta matcher och då kan de vara borta någon vecka och vad i hela friden ska vi göra här då?! Har iallafall redan bestämt att vi åker hit igen den 23:e :) vem vet någon resa kanske någon vän vill åka med:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0