Tjejmys

På kvällskvisten bjöds det på fika his Johanna med Mallan, Hanna och Maria. Det bjöds på kvällsmackor och en fantastisk cheescake( nu blen jag osäker om det stavas så) hihi inte så lätt alltid:) gott var det iallafall:) Vilma blev här bortskämd med kärlek och paket. Utav Johanna och Daniel fick hon en fin kofta som kommer bli toppen nu på sensommaren Givetvis blev det lite tjejsnack och mys oxå:) Nu är det soffmys som gäller för mig och vilmisen som väntar på att pappa Daniel ska ringa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0