Strul med appen....

Igår och förrgår fungerade appen inget vidare... Väldigt irriterande!!!!!

Vi hade iallafall en väldigt mysig minisemester i Bollnäs. Vaknade till en underbar dag, strålande sol och en fantastisk utsikt från hotellfönstret.

Vilmisen stortrivdes och somnade snabbt vidare efter frukosten i vår säng. Det resulterade att D fick gå och äta frukost själv och ta med sig mysfrukost till mig. Måste erkänna att det var rätt skönt att få ligga kvar en stund till och bara titta på sötnosen

Lite shopping hann vi med i bollnäs innan det blev lunch på stan i en tryckande värme och en god rättviksglass till dessert:)

När det var dags för hjärtat att förbereda sig för träning åkte jag och hämtade Mallan för hemfärd till viken...

Kvällen avslutades med en långpromenad och Sverige-Brasilien på tv tills hjärtat kom hem igen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0