Nära och kära<3

Det var så skönt att familjen var samlad. Så mysigt och bara sitta och beundra mina två hjärtan<3 tiden har gått så fort men ändå långsamt?! Märkligt!?!?
Vi hann precis äta middag tillsammans innan det blev liv i luckan och sessan blev akut hungrig:) och då var det bara att fixa krubb till lillhjärtat. Mitt i amningen knackade det på dörren... Å vi båda tänkte nog om vi glömt nycklarna i dörren eller om det bara var någon nyfiken granne som ville hälsa D välkommen hem:) men utanför stod Mallan och Maria med kantareller och blåbär som dom varit ute och plockat till oss<3 tack goingar va gulligt av er<3 även ett tack till Marias pappa;) varför skriver jag inte;)!!!!hihi
Jag vet inte om vilmisen kände av att pappa kommit hem och ville vara med honom så mycket som möjligt när han var här så sova mer, var helt uteslutet:( jag trodde ju givetvis att det skulle bli som alla andra kvällar att när kvällsmålet var taget skulle hon sova som en stock istället, men ack nej... Hon har knappt sovit en blund på hela natten :( och jag försökte med allt. Det slutade med att vi låg på soffan i 17 olika positioner där hon tog några powernaps... Till pappa kom upp vid 07.30 och tog en promenad med henne till det att mossan kom och hämtade honom. Jag sov nog sammanlagt tre timmar i natt så är jag oanträffbar ikväll vet ni varför...
Nu sover hon iallafall, men på mage och då säger mitt mammahjärta att jag måste passa henne, så ingen vila för mig... Men det är hon värd<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0