Heja Saik:)

Vilken dag... Vilma somnade så gott och var näst intill oväckbar...om det finns något som heter så:)
På förmiddagen kom Angelika förbi med fika och en fin nallekanin till vilma(jag skäms) det är ju jag som som ska bjuda på fika...det slank iallafall ner både en vaniljbulle och en kanelbulle. Vilmisen var för ovanlighetens skull inget vidare sällskap då hon sov igenom hela fikan och presentöppningen men det behövdes vill jag lova. Supermysigt att träffa henne igen.
På eftermiddagen åkte jag, Maria och Julia tio Edsbyn för att kolla Saik-Edsbyn och givetvis för att hämta mitt stora hjärta, myyyys<3
Julia och Erik på att skämma bort sessan. Hon fick en mysig kofta och body som hon kan ha till hösten:) tänk att så många tänker på vår lilla sessa<3 tack alla!!!!
Nu ska vi bara mysa i soffan och hålla tummarna på att hon kan sova inatt...



Kommentarer
Angelica

<3 Underbara barn! Och underbara mamma också :)

2012-08-11 @ 00:07:17
URL: http://Florys.blogg.se
Maja

Och en underbar vän<3

2012-08-11 @ 09:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0