Fika med Emma

Och varför åka hem när man kan fortsätta mysa... Emma kom ner på stan och vi gick upp på söder och fikade på mocca. Det blev tjejsnack och mys med vilmisen

Dagen äventyr uppstod dock när vi skulle åka hem:D något som förmodligen bara kan hända mig!!??
Jag hade tydligen lyckats parkera i ett parkeringshus som stängde klockan 20.00... Och det kanske inte är så äventyrligt men när man kommer dit 20.15 blir det lite jobbigare! Jag fick lite panik och är väldigt glad att Emma var med. TACK:) och jag Får även vara tacksam till den snälla receptionisten på Hotell Winn som hjälpte mig att komma in i parkeringshuset... Så nu har vi testat det oxå! Inte ok...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0