En ny dag i skolan...

Matte, matte, matte... Innan klockan slagit åtta var Vi i skolan idag och åkte hem när klockan var 17.10... Långa dagar att vara ifrån vilmisen, men vetskapen att hon hade det bra med Annelie gjorde att det gick bra.

Lektionerna idag för övrigt sjukt sega och jag ägnade nog mer tid att störa mig på personer i klassrummet än själva matematiken:S hjälp va konstiga människor det finns och bara tanken på att de ska bli lärare skrämmer mig..

Nu på kvällen har vi alla tre haft mys i soffan med filmpopcorn och godis. Myyyys!

I morgon väntar förhoppningsvis sovmorgon!!! Och en riktig mysfrukost!
Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0