Barndoktorn

På morgonkvisten var vi hos doktorn och som jag anat såg allt väldigt bra ut. Hon gick igenom "besiktningen" utan anmärkning och vi fick massor med beröm att hon var så pigg och glad:)

Det var även dags för vägning och mätning:) och sessan följde kurvan perfekt... Hon var 56cm lång och vägde 4950gram:) hon växer så det knakar!

På vägen hem passade vi på att fika på kanslit och när vilmisen började bli hungrig och tycka allt va lite långtråkigt skickade jag över en grinig tjej till Mats så jag kunde fixa babyskyddet.... Och vips blev hon lugn glad igen:) märkligt;) hon saknar nog pappa??!!
Men vem 17 gör inte det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0